En Basit Çözümü “EFİ sistemlerde, Windows yalnızca GPT disklere yüklenebilir”


Dün karşılaştığım sorun. Genel bi aramadan sonra da ya çok karışık cevaplar var, ya da cevap yok. Arayan kolayca halledebilsin diye buraya eklemekte sakınca görmüyorum. 2w72t08 Windows kurarken; “Windows bu diske yüklenemez. Seçilen diskte MBR bölüm tablosu var. EFİ sistemlerde, Windows yalnızca GPT disklere yüklenebilir” (veya resimdeki gibi Windows cannot be installed to this disk. The selected disk has an MBR partition table. On EFI systems, Windows can only be installed to GPT disks) diye bir hatayla karşılaşırsanız: Bilgisayarınızı yeniden başlatın ve açılışta bios’a girip boot priority seçeneğinden birincil cihaz olarak uefi yerine sata olanı seçin. Windows diskinizi barındıran dvd sürücü için tabii ki. Sonrası bildiğiniz gibi. Kolay gelsin.

Reklamlar

En Basit Çözümü “EFİ sistemlerde, Windows yalnızca GPT disklere yüklenebilir”” için 27 yorum

  1. Yahu gerçekten Allah senden razı olsun 😀 iş bilgisayaribdaki bütün verilerim gidecekti diski komple silseydim

  2. Allah senden bin kere razı olsun be kardeşim valla d deki bütün resimlerim videolarım geçmişimin 10 senesi ellerimden kayıp gidecekti az daha çok saol be valla beni çok büyük dertten kurtardın

Yorumunuzu Yapın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s