Acı mı çekiyorsun?


Fight Club (dövüş kulübü) filmini izleyenlerin rahatlıkla hatırlayacağı sahnedir. Hasta, doktora acı çektiğini söyler. Doktor da dönüp şöyle der:

36887_1197110973976_full

Acı mı görmek istiyorsun? Salı geceleri prostat kanseri olanları gör. Acı odur.

Ben de benzer bir tavsiyede bulunacağım. Sadece acı çektiğini düşünenler için değil, canı sıkılan ve vaktini biraz faydalı kullanmak isteyenlerin de işlerine yarayabileceğini düşünüyorum.

http://blahtherapy.com/chat-hub/

En basit tanımıyla online, İngilizce chat. Medikal anlamda terapiye ihtiyacı olanların dışında zor durumda kalan, bir şeye kızan veya ne yapacağını bilemeyip bir başkasına danışmak isteyen kişilerce de kullanılıyor. Eğer sadece chat yapmak istiyor ve kadın erkek ilişkileri üzerine olmayan bir sohbet arıyorsanız seveceksinizdir.

Müzikle uğraşmak bazen çok bunaltıcı olabiliyor. Bütün o ince ayarlar içinde kaybolabiliyorsunuz ve ben de tam böyle bi’ haldeyken bu siteyi kullanıyorum. Ben genelde listener yani dinleyen, yardım eden kişi olmayı seçiyorum. Şimdiye dek en fazla ~10 kez kullanmışımdır fakat konuştuğum hemen herkesin derdi benimkinden büyüktü. Birisi ateistti, Allah’a inanan arkadaşıyla din konusunda tartışmışlar ve araları açılmış. Bir diğerinin nişanlısı trafik kazasında vefat etmiş. Diğerinin annesi sevmediği bir erkekle evleniyormuş, vb. Kendimce sohbet ettim, birkaç deneyim paylaştım ve hem onlar hem de benim için güzel sohbetler oldu. Sokakta yürürken kaldırım kenarına oturmuş ağlayan bir çocuk görüp yanına giderek “ne oldu genç?” diye sormak gibi veya ağlayan sizseniz, tanımadığınız birinin yaklaşıp “hayırdır evlat?” demesi gibi.

2 thoughts on “Acı mı çekiyorsun?

    1. Maalesef Türkçe olduğunda mesele sadece kadın erkek ilişkilerine dönüşüyor. Nitekim geçmişte omegle veya chatroulette’te de güzel sohbetler edilebiliyordu. Şu an oralarda takılanların tek amacı var. İyisi mi biz İngilizce öğrenelim. 🙂 Zaten artık İngilizce bilmek bir artı değil gayet sıradan ama bilmemek eksi sayılıyor.

Yorumunuzu Yapın

